JANOS

JANOS
Selamat Datang

Monday, June 15, 2009

Latest Condition

Last night aku ke DSH seperti yang dirancang... yang ada cuma M.O jelah... maklumlah, dah malam, Ahad pulak tu...

Aku dah stand by kalau-kalau perlu bermalam di wad... dah siap bawa laptop pun... hehehehe

Ringkasnya, aku sekali lagi menjalani ujian ECG (untuk kesan sakit jantung tu) dan result tetap OK... alhamdulillah...

Cuma kali ni M.O tu kata dia suspek dada aku sakit tu disebabkan muscle je... dia bagi krim untuk sapu dan ubat tahan sakit... dan aku semalam bermalam di rumah... alhamdulillah

Pagi ni aku masuk opis seperti biasa... tapi yang tak berapa best, 'muscle' dada aku tu masih terasa sakit... harap pulih la 2-3 hari lagi... tapi kalau aku dok umah sure boleh baik, ni kalau dah ke opis, susah sikit sebab banyak 'pergerakan' yang kena buat...

Dalam pada itu, terima kasih kepada Joe dan Fulim yang sentiasa bertanyakan latest condition aku walaupun masing-masing pun ada hal dan urusan keluarga masing-masing hujung minggu yang lepas ni...

Ok, semoga ketemu lagi... jangan lupa teruslah menyokong industri blog tempatan...

Assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!