JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, October 13, 2010

Pengikut tetap...

Dalam akaun FB (Facebook) aku, ada beberapa rakan yang aku katakan sebagai pengikut tetap. Maknanya mereka sentiasa memastikan mereka akan komen pada mana-mana status aku, walaupun sekadar dengan "hehehe..."


Ada masa yang tertentu pula, mereka seperti sengaja untuk menyampuk dan bertanya soalan-soalan yang 'malas aku nak jawab'... :-p


Adapun, tidaklah ada rasa marah atau tidak suka, cumanya kadangkala status Fb aku yang minggu lepas pun dikorek untuk dikomen... maknakata, benda dah tutup kes, nak diungkit lagi, maka malaslah pula aku nak menjawabnya... jadi boleh dikatakanlah pengikut tetap tersebut sengaja membuka laman profile aku, semata-mata nak tahu apa yang aku perkatakan.. tapi betullah, kadang2 rasa rimas jugak.... entahlah.... nak sound nanti kata aku sombong pulak kan?


Itulah... mungkin dengan adanya pengikut tetap ni, si pengikut tetap merasakan dianya berada hampir dengan aku, dan memastikan dia sentiasa mengetahui apa yang aku buat, fikir dan komen... hmm... macam 'penghendap' la pulak... hahahahha (aku perasan)..

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!