JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, October 8, 2008

Dah Raya pun....

Hari ni, 8 oktober... bersamaan 8 syawal... maknanya dah seminggu kita berhari raya... Pasti majoriti daripada kita dah kembali dengan rutin biasa selepas menghabiskan cuti dan meraikan kedatangan syawal... tak dinafikan juga, mungkin ada pengalaman baru yang kita dapat pada sambutan raya kali ni berbanding raya-raya sebelum ini....

Seperti tahun-tahun sebelumnya, aku meraikan hari raya di kampung halaman aku... mana lagi kalau bukan Aloq Staq... juga di tempat aku dilahirkan, Asun, Jitra...

Antara kelainan tahun ni, kembali dapat beraya di rumah Asaq (isterinya blogger - Faizah) setelah beberapa tahun sahabat aku ni di perantauan. Kesempatan di rumah Asaq tu, diambil juga la untuk jumpa kawan2 lain yang tak sempat aku nak pi rumah depa, kira one stop centre juga la.... Kalau nak tengok gambar kami tu, lawat la ke blog isteri Asaq - Faizah... klik saja sini...
Aku tak transfer gambar ke laptop lagi... hahahahah

Oklah... nanti sambung lagi... semoga semua kembali ceria menyambung tugas masing-masing selepas Aidilfitri...

Adios...

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!