JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, August 12, 2009

I'm Back But...

Salam,

Hampir seminggu bercuti dari mengepos, rupanya masih lagi kebuntuan idea untuk membebel kat sini. Aduh... bukan tiada kejadian atau peristiwa yang boleh dikongsikan, tapi... ntahlah... tidak tertaip pula...

Keh3x.... aku dah buntu idea balik... Dah dua kali aku mendelete apa yang aku taip di perenggan kedua ini...

Mungkin aku perlu bercuti lagi, sambil mencari bahan untuk dikongsikan... Tapi di mana aku boleh bercuti? Nak balik kampung? Hmm.... sedih mau cakap, ongkosnya amat merunsingkan sekarang ini... Apatah lagi nak pergi bercuti di mana-mana... Mungkin tidak buat masa ini...

Dalam posting sebelum ini, aku ada bebel pasal tak lama lagi kita akan menyambut Ramadhan dan Syawal... Bukan bebel disebabkan aku tak suka kedatangan kedua-dua bulan mulia tu, tapi atas faktor ekonomi... faham-faham sajalah...

Mungkin orang akan berkata, usaha tangga kejayaan....Ya... memang itu yang cuba aku lakukan... berusaha dari pelbagai sudut untuk menjamin keceriaan Ramadhan dan Syawal kali ini... Dan hasilnya mungkin akan menceriakan Syawal ataupun hanya boleh menceriakan Aidiladha kelak... hehehehe.....

Nasib baik aku masih mampu tersenyum....

Dan akhirnya berjaya juga aku memperbanyakkan perenggan dalam posting kali ni...

Jumpa lagi...

Janos

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!