JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, August 5, 2009

Syaaban ---> Ramadhan ---> Syawal

Sebenarnya aku pun tak perasan malam ni merupakan malam Nisfu Syaaban hinggalah mendapat fwd email dari bini aku petang tadi tentang kelebihan malam ini dan ibadat-ibadat yang sunat dibuat malam ni...

Jadinya... kepada rakan-rakan blogger, carilah kelebihan Nisfu Syaaban... semoga 'buku baru' kita semua dipenuhi amal ibadat dan pahala, Insya Allah....

Lagi dua minggu kita akan mula berpuasa pulak... Dan tahun ni, ramadhan pertama aku sebagai suami... Pastu nak beraya pulak.... sebut beraya ni yang gelisah sikit, sebab dah berdua ni, faktor kewangan PASTI menjadi isu penting... Masa aku sorang takpelah, cukup duit nak balik raya pun dah cukup...

Dan tiba-tiba aku menjadi takut untuk menyambut syawal, padahal ianya adalah hari kemenangan...

Tolong... tolong... tolong....

p/s: mula dah kusut!!! Hahahahahaha

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!