JANOS

JANOS
Selamat Datang

Thursday, April 10, 2008

Aktiviti Mac

Agaknya sebulan lebih juga aku tak posting kat blog, bukan aku tak jenguk blog aku ni, tapi tiap kali nak menaip, selalu saja terhalang... mungkin banyak benda sangat nak cerita, sampai tak mampu nak menaip... yelah, kadang-kadang dok ingat apa yang nak cerita kat blog mungkin tak sesuai dihebahkan...

Bulan Mac 2008 antara bulan yang banyak travel... bermula dengan musim pilihanraya seperti yang semua dah tahu, juga aku busy dengan hal-hal kerja untuk duit poket... trip ke Kuantan juga berlaku 2 kali bulan Mac ni...

Selain hal surimi, projek motivasi pelajar MRSM juga ada 2 tempat Mac lalu... yang pertama di PLKN Kulim melibatkan pelajar tingkatan 5 MRSM Kepala Batas, yang mana kali ni kami "dibekalkan" dengan pelajar yang dapat PNG 2.69 dan kebawah... di PLKN Kulim 3 hari 2 malam (25 - 27 Mac)...

Selesai di Kulim 27 Mac, kami langsung ke MRSM K.Lipis pula... rehat sehari 28 Mac di rumah, 29 - 30 Mac kami projek di K.Lipis pulak... kali ni semua pelajar tingkatan 5 terlibat tanpa pengecualian...

nak cerita panjang pasal kedua-dua projek ni pun tak sesuai kalau tanpa gambar... nantilah, aku senang-senang aku upload gambar kat sini ataupun fotopages aku...

Sehingga itu... assa;lammualaikum

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!