JANOS

JANOS
Selamat Datang

Thursday, September 10, 2009

Seloka Teruskan Ke?

Salam Tuan JoeLim,

Hehehehe.... sengaja aku guna blog nak bercakap, bukan apa... kredit hp tak banyak nak sms banyak2 benda yang sama... hehehehe... lagipun aku tak pakai line seperti tuan berdua... kredit pun abis call agen sana sini...

So, macamana? Resolusi kat Suzi Corner pada malam Nuzul Quran tempohari? Teruskan atau tidak? Tanpa sokongan dan masa tuan berdua, aku tak dapat nak teruskan... kalau nak bagi mandat aku putuskan, aku henjut sahaja... cuma takut nanti masa depan jadi gaduh sahaja... Aku dah survey sekadar terdaya, dan tuan berdua pun tahu hasilnya...

Mungkin masalah timing kita yang tak kena? Dengan musim puasa dan raya, membataskan masa? Tambahan pula komitmen keluarga berjela? Atau aku sorang yang rasa terlebih masa? Untuk excited bertanya di sini sana? Maklumlah, orang takda kerja....

Hahahaha... jangan pulak tuan berdua marah aku pula... Bukan niat nak tagih sengketa... Tapi kadang-kadang inilah kita... Nak jadi profesional bagai di cita, terpaksalah kadang tahan mata dan telinga... Mungkin suatu masa, giliran aku pula yang kena.... hahahahaha....

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!