JANOS

JANOS
Selamat Datang

Saturday, April 11, 2009

Bila Yang Hendak Diceritakan Tidak Dapat Disampaikan

Sebenarnya tadi aku nak tulis tentang satu isu, tapi tak jadi pulak nak teruskan apa yang aku nak post tu.... walau dah hampir 10 perenggan aku berleter... last2 aku delete begitu sahaja.....

Sebabnya:

1. Terlalu berat isu yang aku cuba bincangkan.... takut ada salah faham...

2. Ada beberapa perkara yang aku rasa tak sesuai aku ceritakan...

3. Risau orang tak paham apa aku nak cerita sebenarnya....

4. Panjang sangat, takut hangpa bosan..... hahahaha

Jadi sebagai ganti, inilah posting untuk hari ni... hehehhehee

Blah dulu... ada masa jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!