JANOS

JANOS
Selamat Datang

Monday, April 6, 2009

Kerja..kerja...kerja...

Ada orang marah, aku dah lama tak update blog... lama tak post benda...

Hahahahaha....

Aku gelak sebab memang aku akui aku amat banyak benda nak buat sekarang ni...

Maklumlah, aku dah melapor kerja di tempat baru, so banyak benda nak selesai dan setelkan...

Tapi rasanya seperti aku akan kerap busy dengan tempat sekarang ni... tapi apapun aku tak merungut kerana inilah pilihan aku...

Aku tak merungut, yang merungut korang ler... marah aku tak update... hahahahah

Tapi, Insya Allah aku akan cari masa yang sesuai untuk menguruskan blog ni... jangan risau...

Jangankan blog, aktiviti lain pun banyak tertangguh sekarang ni, seperti menonton DVD/movie bersama keluarga, membeli belah keperluan harian rumah dan lain-lain lagilah....

Sebagaimana sibuknya DS Mohd Najib selepas menjadi Perdana Menteri, aku punya sibuk kurang 60% jer dari kesibukkan PM kita tu... sebabnya aku tak perlu melawat mengejut Brickfields, Petaling Street dan Vista Angkasa.... lain-lain sama sibuk jugak macam PM.... hehahehahehaheh... gelak pun dah macam hamjadah...

Orait.... sembang lagi nanti...

Apa yang penting???

KERJASAMA!!!

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!