JANOS

JANOS
Selamat Datang

Monday, April 12, 2010

Ceritera...

Hampir 2 minggu aku tidak menulis dalam blog sukaramai ini (perasan). Dalam tempoh tersebut (posting terakhir 30 Mac), pelbagai peristiwa berlaku, sama ada enak atau tidak untuk ditempoh. Ada yang boleh diceritakan, ada juga yang perlu disimpan untuk mengelakkan aib orang lain, walaupun kalau diikutkan, mahu sahaja aku ceritakan berserta gambar si pelaku untuk tatapan umum.
Kelas aku semasa SPM ingin mengadakan perjumpaan semula pada 1 Mei 2010 nanti. Setelah 15 tahun meninggalkan alam persekolahan, masing-masing membawa haluan dan hala tuju yang berbeza, dan inilah inisiatif yang diambil untuk merapatkan kembali ukhwah sesama Filasuf 94/95...
Dalam membangkitkan mood kawan-kawan, aku telah dengan 'rajinnya' membuat dan menerbitkan satu video khas untuk mengabadikan kenangan Filasuf. Boleh di layari di laman YOUTUBE... KLIK SINI UNTUK MENONTON
Kisah yang lain pula, aku juga ingin menguar-uarkan bahawa aku memerlukan seorang pembantu kedai bagi melicikan operasi kedai.... Hal ini akan aku iklankan melalui http://mozalgroup.blogspot.com kelak...
Lain-lain hal... hmm... Kedah tumpas pada perlawanan akhir Piala FA melalui penentuan tendangan penalti kepada Negeri Sembilan. Sebenarnya kami berbangga kerana sebuah pasukan yang tidak diberikan harapan kerana pelbagai masalah, hingga berlakunya tuntutan pemecatan jurulatih, berjaya melangkahkan kaki ke perlawanan akhir... malah memberikan saingan sehingga tendangan penalti!!! Bangga aku menjadi anak Kedah... walau kalah, kami semua berbangga dengan prestasi yang ditunjukkan... dan ini mungkin petanda kebangkitan semula pasukan bolasepak HijauKuning...
Pulun Kedah Pulun

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!