JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, November 21, 2007

Mukadimah

Assalammualaikum w.b.t & Salam Sejahtera,

Hari ini aku telah diperkenalkan tentang laman blog. Memang telah lama mengetahui tentang 'bolehnya' seseorang membina laman blognya sendiri, tetapi hari ini sahabat aku, Tuan Fulim telah 'membuatkan' aku tanpa melengah-lengah lagi terus menghasilkan blog "WORLD OF EFTU" ini.

Kalau ada kekurangan tu, faham-faham sajalah, "saya budak baru belajar....."

Mengapa Fulim cadangkan buat Blog?

Mungkin dia rasakan aku ni banyak benda nak kongsikan dengan orang lain kot. Sebab tu aku namakan "Business & Friends".

Siapa aku?

Aku adalah warganegara Malaysia biasa. Bukannya VIP ke apa ke. Orang biasa yang makan gaji seperti kebanyakkan warganegara Malaysia yang lain :-)

Jadi, untuk mengetahui lebih lanjut - janganlah segan silu melayari laman blog WORLD OF EFTU ni... dari masa ke semasa, Insya Allah akan makin mantap.

Oppsss... EFTU tu apa?

EFTU adalah nama company aku dengan Fulim. Aku Faizal, dia Fulim, so jadilah EFTU (F2)...

Sekian dulu...

p/s: nak testing posting gak sebenarnya

2 comments:

  1. eh,dah ada blog tuan janos ye...siap ada nama aku plak...tahniah...aku bangga dan kagum ngan hang!!!hidup eftu!!!

    ReplyDelete
  2. Terima kasih... berkat tunjuk ajar daripada Tuan juga...

    Tuan senang, saya pun senang...

    ReplyDelete

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!