JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, November 28, 2007

Sandal Asadi Aku

Ini ialah sandal Asadi aku... Aku selalu pakai sandal ni... bukan nak iklan, tapi aku lebih selesa pakai sandal ni atau yang sejenama dengannya sebab aku tak sakit kaki... kalau aku pakai kasut, selalu kaki aku jadi tak selesa, rasa panas semacam saja... jadi aku lebih selesa pakai sandal ni...

Kalau sandal ni rosak, aku akan beli sandal baru yang seangkatan dengannya juga... harganya juga tak sampai RM10, tapi boleh tahan lama...

Sandal aku ni amat berjasa... dia telah pergi ke merata tempat... sampaikan ke Hilton KL pun dia pernah masuk... kaki lain semua dibaluti kasut mahal-mahal, kaki aku saja beralaskan sandal asadi ni... biarlah orang kata apa pun, yang penting aku selesa!!!

Walau bagaimanapun, untuk acara formal, aku pakai kasut la... kena jaga imej juga... imej organisasi yang aku wakili juga... tapi kalau diberikan kebebasan, aku lebih suka memakai sandal ni....

Hhehehehehehhehe

3 comments:

  1. chis....nanti hang cita pasai spenda hang pulak..ni asaq la

    ReplyDelete
  2. heheheh... spenda mana boleh cerita... heh heh heh

    ReplyDelete

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!