JANOS

JANOS
Selamat Datang

Thursday, January 15, 2009

Aku & Joni memang bermusuh..... Interview Ekslusif dengan Albert




Baru-baru ini, Janos berkesempatan bertemu dengan Albert (gambar di atas) dan mengadakan interview ekslusif khas tentang beberapa perkara.... Yang penting, Albert telah mendedahkan beberapa perkara yang selama ini menjadi rahsia....

Dengan bangga dan ekslusifnya, sila ikuti interview berikut:


Janos : Hi Albert, apa khabar?

Albert : Biasa je... letih sikit sekarang ni, baru balik shooting.... maklumlah sejak Dunia Joni ni, banyak betul job aku....

Janos : Bagus la macam tu..... laku jugak hang ni yer?

Albert : Heii... tolong sikit... ingat aku ni kambing tak laku ker? Meriah tau job aku.... banyak pengarah mula membuka mata kepada aku untuk ambil berlakon.... bukan dalam Malaysia saja, sampai Hollywood pun aku dapat offer....

Janos : Hollywood? Untuk filem siapa tu?

Albert : Spider-Man 4.... aku akan jadi watak jahat... aku akan jadi kambing suruhan watak jahat dan aku pun jahat.... maklumlah, watak antagonis ni kan dah serasi dengan aku...

Janos : Hebat tuh.... Tak sangka kambing tempatan seperti hang ni boleh di terima di sana...

Albert : Itulah kelebihannya berdarah kacukan ni bang..... jangan ingat kulit gelap tak laku bang.... jangan ingat tak mandi tak boleh berlakon produksi antarabangsa....

Janos : Sudah la hang ni... Ni aku nak tanya......

Albert : Laaaa.... tadi tu tak tanya lagi ke?

Janos : Tadi aku tanya khabar je... dah hang tu yang bangga sangat cerita panjang lebar, aku layan jelah....

Albert : Hahahahaha... oklah, nak tanya apa?

Janos : Ada pembaca Dunia Joni tanya, betul ke Albert dalam Dunia Joni tu nama betulnya Albert juga?

Albert : Laaa... soalan ni kan hang pun boleh jawab.... betul la... memang setiap nama kambing dalam Dunia Joni menggunakan nama kami yang sebenarnya.... Apa, ingat senang ke nak bagi nama lain kepada binatang? Sejak kecil lagi aku didaftarkan sebagai Albert, maka Albert sajalah nama aku... Dalam Spider-Man 4 pun nama aku Albert juga.... Malahan kalau semua nak tahu, nama-nama pelakon binatang di mana sahaja akan menggunakan nama sebenar kami, supaya kami tidak terkeliru antara nama kami dan nama watak apabila mendapat arahan dari pengarah..... Maklumlah kami ni binatang, mana ada akal seperti manusia... otak tu ada la.

Janos : Betul juga kan.... Oklah. Soalan berikutnya, apabila mula ditawarkan watak dalam Dunia Joni, apa tanggapan pertama hang?

Albert : Ohhh... sebenarnya aku mulanya di tawarkan untuk menjadi hero dalam cerita ni.... pada asalnya tajuknya Dunia Albert... akulah hero... tetapi semasa pra-latihan muncul pulak mamat bernama Joni nih... lantas dia pula yang jadi watak utama dan projek ni tukar kepada Dunia Joni.... lepas tu pengarah nak bagi aku jadi watak bapa Joni, nak make up aku la tu... bagi jadi tua.... Tak mau lah aku... hilang kehenseman aku ni.... aku minta jadi watak jahat, tu yang lakonan aku berkesan sangat tu, sebab memang aku geram dengan si Joni tuh.... Nyampah!!!

Janos : Jadi memang hang dengan Joni tu bermusuh la?

Albert : Betul tu....

Janos : Joni tahu?

Albert : Entah... yang pastinya selepas tersiar interview ni, pasti dia tahu...

Janos : Hang tak risau?

Albert : Apa nak risau.... aku bercakap benar... kambing mana pandai menipu... yang penting, aku tetap glamer....

Janos : Dalam Dunia Joni, apa kesudahan nasib Albert? Dapat ke dia miliki Sarah?

Albert : Mana boleh bagitahu, yang penting ada unsur kejutan.... hahahahaha

Janos : Khabarnya di luar set penggambaran, hang ada hubungan dengan Mona?

Albert : Takdelah, kami cuma berkawan, tak lebih dari itu... Biasalah dunia artis ni, banyak sangat gosip liar.

Janos : Tapi ada sumber yang boleh dipercayai kata pernah nampak hang dengan Mona pernah keluar bersama, nampak naik LRT turun KLCC....

Albert : Hang ni, nama je manusia... kan setiap stesen LRT ada papan tanda ‘Haiwan Dilarang’.... sumber tu memang tak boleh di percayai.... sebenarnya kami naik van.... oppsss....

Janos : Haaa kantoi... mengena jerat aku.... betullah ada hubungan dengan Mona kan?

Albert : Memang bijak manusia ni... terkena aku (tersipu malu)

Janos : Kenapa tak mau mengaku?

Albert : Biasalah, banyak hati perlu dijaga.... Macam artis manusia jugak!!!

Janos : Padan muka... ingat best sangat.... hang kan ada otak je, tapi takde akal....

Albert : Yelah... aku mengaku... sepandai-pandai kambing, akhirnya kantoi juga....

Janos : Terima kasih kerana sudi membuat pendedahan ekslusif ni... pertama hang memang tak ngam dengan Joni, kedua hang memang ada hubungan dengan Mona dan ketiga hang berlakon Spider-Man 4 walau aku tak tanya..

Albert : Yelah, sama-sama....

Selepas interview ekslusif ini, dilihat Albert agak malu-malu lagi bila berselisih dengan Janos.... Takut kantoi lagi la tu.... hahahhahaa

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!