JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, January 21, 2009

Serampang Banyak Mata....

Aku sekarang tengah plan satu aktiviti baru yang akan mengeratkan lagi silaturahim antara kawan2 aku sendiri...

Aktiviti ni akan mempertemukan kawan-kawan aku dari beberapa sudut yang berbeza. Ada kawan yang aku kenal dari tempat asal, kawan dari tempat belajar dan kawan dari tempat kerja... maknanya kawan-kawan ni kenal aku, tapi belum tentu kenal satu sama lain...

Jadi, aku tanpa segan silu dan rendah diri ingin mengajak kawan-kawan aku ni beriadah dengan bermain badminton. Aku bersedia meng'stress'kan diri dan memperuntukkan sedikit kredit telefon untuk cuba mengaturkan aktiviti ni... Lagipun dah lama aku tak meng'stress'kan diri dengan meng'arrangge' sesuatu... hehehehe

Aktiviti yang aku cadangkan ialah bermain badminton secara beregu... mudah saja kan?

Tapi syarat asasnya ialah disertai oleh pasangan suami isteri atau couple. Maknanya aktiviti bermain badminton secara beregu campuran la ni... Tapi kelonggaran diberikan kepada mereka yang isteri jauh atau tiada couple. Boleh berpasangan sesama jantina tetapi terpaksa memberikan 5 mata dahulu setiap set kepada beregu lawan yang berlainan jantina...

Tapi AWAS!!! Kalau ada yang nak bawa awek ke, walau orang lain tahu dah kahwin.... tanggung sendiri!!! Kami smash ajer...

Dan kalau nak berpasangan sesama jantina tu pulak... penganjur tidak akan menanggung sebarang tohmahan dan pandangan serong masyarakat.... walaupun kedua-duanya adalah suami orang.... hahahahahaha

Sebagai permulaan, aku try nak start Sabtu, 24 Januari ni sebelah malam... Kalau ada sekurang-kurangnya 4 couple, aktiviti ni ON... Kalau ada sambutan minimun ni, petang ni jugak aku pi booking court...

Bagi yang tak dapat, aku tiada masalah... jangan rasa gundah gulana dan bersalah pulak... aku faham masing-masing ada komitmen dan tanggung jawab masing-masing...

Tapi yang menambahkan stress aku sekarang ni... kalaulah tiba-tiba menjadi aktiviti sabtu ni... gelabah jugak aku nak cari raket!!! Nak kena beli 2 pulak tu... takpe, dapat yang budak punya yang RM5 satu pun oklah kot... hehehehehe jimat... beli yang memahal pun, aku bukannya terel pun...

Oklah... apa-apa aku update pasal aktiviti serampang banyak mata ni...

Adiossss....

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!