JANOS

JANOS
Selamat Datang

Saturday, June 6, 2009

Pelik!!!

Malam tadi ada satu kejadian pelik berlaku kat aku... Perkara yang tak pernah-pernah berlaku...

Kisahnya begini...

Malam tadi aku tidoq agak lewat... dalam kul 3 lebih baru nak tidoq... Maklumlah, hari Sabtu kan hari cuti... saja balas dendam tidoq lewat...

Untuk makluman, biasanya aku tidoq pakai seluaq pendek saja...

Tapi yang peliknya, masa aku terjaga lebih kurang 6.15 pagi.... nak pi toilet, tiba-tiba perut terasa tak best... mungkin sebab around 2.30 pagi sebelum tu aku layan mee segera...

Masalahnya, masa aku nak pi toilet tu... aku rasa lain macam... sebabnya...

Aku pakai seluaq JEANS!!! Siap dengan tali pinggang lagi....

Aduhhh... bila masa aku bangun pakai pun tak tau la...

Tak pernah2 aku 'sleep walking' ni!!!

Ishhh.... memang pelik lah!!!

Kejadian ni benar.....

Lepas setel urusan perut... aku jengah kereta... mujur masih parking kat tempat yang sama... kalaulah kereta dah beralih tempat... maknanya memang sah aku kronik!!!

Hahahahaa....

p/s: masih pelik.... jangan malam ni tidoq, bangun esok ada kat Ali Maju, sudahlah...

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!