JANOS

JANOS
Selamat Datang

Monday, June 22, 2009

Setakat ni sah...

yang penyakit dada aku tu hanyalah 'muscle'... sebabnya petang tadi aku ke Ampang Puteri untuk berjumpa dengan doktor yang pakar... bukan tak percaya doktor sebelum ni, cuma inginkan kepastian memandangkan dada aku masih lagi sakit... (lokasi lebih tepat - bawah 'payudara' sebelah kiri... hahahaha)

Alhamdulillah.... tiada yang serius...

Cuma, ungkapan 'the mind suffer and the body cries out' memang agak betul... hujahnya - doktor mula-mula sekali tanya

"You stress ke? Apa yang you stress?"

Setelah membuat pemeriksaan yang perlu (x-ray dan ECG guna yang hospital sebelum ni), beliau membuat kesimpulan "hanya muscle" besertakan beberapa hujah kedoktoran yang membuatkan aku dan isteri berpuas hati...

Kepada sahabat-sahabat yang sentiasa mendoakan kesihatan aku; Joe, Fulim dan Andy, aku ucapkan terima kasih... kudoakan juga kalian semua beserta keluarga juga sentiasa dilindungi dari sebarang kemalangan atau ketidakselesaan kesihatan...

Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!