JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, June 2, 2010

Komen Tentang Cap Ayam...

Salam,

Aku telah menerima beberapa komen, sama ada positif ataupun tidak tentang eTelenovela terbaru yang menemui tuan puan pembaca yang budiman melalui blog ini. Komen yang positif tidaklah perlu aku ulas, namun aku ucapkan jutaan terima kasih kerana sudi melayan 'rapuan' aku dalam cerita tu.

Bagi yang membandingkan Cap Ayam dengan Dunia Joni pula, suka aku nyatakan anda akan perolehi satu perbandingan yang ketara. Dunia Joni adalah sebuah kisah yang sama sekali berbeza dengan Cap Ayam, genre juga berbeza.

Dunia Joni dan Cap Ayam sengaja dikarang sedemikian rupa, dengan plot-plot yang berlainan. Pembaca yang gemarkan kisah percintaan dan masalah keluarga, mungkin lebih menggemari Dunia Joni, yang lebih 'ringan'. Manakala mereka (atau aku seorang sahaja) yang gemarkan kisah kongsi gelap, dunia mafia dan konspirasi mungkin pula akan andaikan Cap Ayam lebih menyegarkan.

Apapun, aku mohon maaf andainya Cap Ayam kurang memenuhi selera tuan puan sekalian. Mungkin juga baru lima episod di postkan, menyebabkan ada yang tercari-cari ke mana hala tuju cerita ini (memang itulah sepatutnya berlaku bagi kisah bergenre sebegini - tidak tahu apa yang berlaku seterusnya - seperti juga kematian, kita tidak tahu bila ianya akan tiba).

Walau bagaimanapun, aku akan terus menulis selagi mampu. Mungkin akan ke tema percintaan pula selepas ini... apa kata anda?

Terima kasih kepada semua...

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!