JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, June 30, 2010

Mana Sambungannya?

Hehehe... aku mulakan dengan gelak dan senyuman..

Beberapa rakan bertanya, di mana sambungan CAP AYAM bagi episod ke enam?

Aku katakan sengaja dihentikan seketika bagi memberi laluan kepada Demam Bola Sepak Piala Dunia... sambungannya dah ada dalam laptopku ini...

Mereka sangkakan aku merajuk dari menyambung kerana komen negatif tentang Cap Ayam.. ohh tidak, tiada istilah merajuk dan emosi... kalau semua tak suka baca, aku tetap akan post juga sebagai komitmen kepada blog ini, juga kerana ianya juga adalah hobi aku sendiri...

Ada juga yang mencadang supaya aku membuat cerita manusia pula.. yelah, sebelum ni kisah kambing dalam Dunia Joni.. sekarang Cap Ayam pula yang berkisah tentang ayam... hendak cerita manusia pulak ye?

Cerita manusia ni.. hmm.. cerita apa? kisah korporat? kisah percintaan? kisah konflik keluarga? Dah banyak kot... dalam tv melambak... Tapi cerita haiwan (yang sebenarnya gelagat dan konflik seperti manusia) belum banyak kan? Kalau pembaca bijak, pasti akan ketemu kaitan Dunia Joni dan Cap Ayam dengan kisah manusia...

Oklah, kita beri laluan kepada Demam Bola dulu ye... nanti lepas final, kita sambung Cap Ayam.. Insya Allah..

p/s: masih menanti novel percintaan saudara letssharehere... resolusi di kopitiam belakang tesco ampang... :-p

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!