JANOS

JANOS
Selamat Datang

Tuesday, March 17, 2009

Sekitar majlis Ulangtahun Nazlif...

Tetamu bersama Nazlif dan Su (tuan rumah)

Cup Cake istimewa dari seorang isteri


Dari kiri: Nazlif dan Wafeeq, Janos dan Nasrin, Asaq dan Nis


Last week, 7 Mac aku dijemput oleh Nazlif untuk ke rumahnya untuk meraikan ulangtahun kelahiran beliau. Jadi, untuk tidak menghampakan jemputan, aku ke rumah beliau. Sebenarnya aku tak tau sebenarnya majlis apa, sebelum aku bertanya kepada Asaq.... rupanya birthday kawan sekolah kami ni....
Apapun, menu istimewa hari tu ialah bihun sup... memang istimewa sebab disediakan sendiri oleh Puan Su, isteri Nazlif... memang best sebab lepas tu dapat ditapau lagi.... hehehehe terima kasih daun keladi...
Dan antara yang best juga, first time aku tengok cup cake dijadikan sebagai kek harijadi... memang special... di tambah lagi dengan hiasan/topping yang 'sengaja' dibuat dengan pelbagai alat pertukangan, sesuai dengan Nazlif....
Sekali lagi terima kasih kepada Nazlif sekeluarga... semoga terus berjaya dan dilimpahi rahmat olehNya..




No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!