JANOS

JANOS
Selamat Datang

Sunday, May 24, 2009

Joetiffa, Letssharehere dan Hardiness

Menunggu-nunggu bila joetiffa akan update blog dia tu.....

letssharehere sekarang ni agak mantap jugak.... seminggu sekali pasti ada posting baru....

Tapi bagi aku, pemenang yang menduduki tempat pertama, tentunya hardiness sekarang beliau telah mendapat sinar rasanya, seminggu pasti sekurang-kurangnya 2 posting... sekurang-kurangnya...

hehehhehe... tapi apapun, aku yakin... blog-memblog ni hanya kerja sampingan dan mengisi masa lapang je pun... kita ni bukannya blogger yang tertekan nak update segala benda nak terkini dan mendahului pihak lain pun...

lainlah kalau nama blog kita ni malaysiakini ke, malaysiatoday ke, harakahonline ke, perisikrakyat ke, azwanali ke dan lain-lain blog yang popular lainlah.... itu dah-dah tentu kita wajib update dan mengadap pc/laptop jer kerja...

ni line internet pun pakai selekum berukband yang kejap best, lama tak best.... ada hati nak jadi blogger terkenal... hahahahha aku kata kat aku sendiri....

okla.... sebenarnya aku just nak menambah posting jer... so kawan-kawan yang selalu jengah blog ni, takkan kecewa... sekurang-kurang dah ada 2 post hari ni.....

Jumpa lagi bila2 aku rasa nak menaip dan line internet mengizinkan...

Assalammualaikum...

1 comment:

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!