JANOS

JANOS
Selamat Datang

Friday, May 29, 2009

MC

Hari ini, Jumaat merupaka hari kedua aku MC minggu ni... kali pertama hari Isnin lepas...

So maknanya aku kerja Selasa - Khamis sajalah... tu pun, Rabu outstation ke Seremban...

MC ni kadang-kadang best sebab dok umah, tapi kadang-kadang buat rasa tak best sebab ianya menyebabkan kerja bertangguh dan nak tak nak perlu diselesaikan jugak bila masuk opis balik nanti....

Apapun.... harap2 next week aku dah pulih dari batuk ni... genap seminggu dah ni kena.... nanti orang opis ingat aku saja-saja pula nak MC.... walhal aku tengah sakit....

Sabar jelah..... Semua ni dugaan dari Yang Maha Esa...

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!