JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, November 18, 2009

Komitmen...

Bulan Disember nanti, setiap hujung minggu aku mempunyai komitmen keluarga...

5 Disember : Sepupu aku dijadualkan akan bertunang, pasti terlibat dalam event ni punyalah... lagipun dia bertunang dengan orang area-area Taman Melawati, berhampiran dengan kawasan rumah aku...

12 Disember : Kali ni giliran adik aku pulak... cumanya akan bertunang sebelah petang dan terus akad nikah sebelah malam... kenduri pulak 13 Disember... adik aku insya Allah bertemu jodoh dengan orang Ipoh... jadinya 12 dan 13 Disember pasti aku akan berada di Ipoh...

19 Disember : Kenduri meraikan perkahwinan adik aku... insya Allah di Aloq Staq... gila kalau aku tak terlibat!!!

26 Disember : Ulangtahun pertama perkahwinan aku nih.... event apa? Entahlah, ada duit lagi ke untuk diri sendiri??? hahahahahha

Jadinya.... komitment hujung minggu sepanjang Disember - Fully Booked!!!

Jumpa lagi...

1 comment:

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!