JANOS

JANOS
Selamat Datang

Thursday, November 26, 2009

Insan Baru Di Dunia...

2 minggu lepas, aku terima sms dari seorang rakan pada memaklumkan kelahiran cahayamatanya...

Sehari lepas tu, 2 orang rakan lagi mengirimkan sms memaklumkan hal yang sama berkaitan kelahiran anakanda mereka... pada malam yang sama...

Pagi tadi juga, aku menerima satu sms dari seorang lagi memaklumkan kelahiran seorang lagi Hamba Allah di muka bumi ini...

Zaiful Rizal - anak pertama
Asrizal - anak kedua
Farid - anak pertama
Fulim - anak ketiga

semuanya aku ucapkan terima kasih kerana memasukkan nama aku dalam senarai makluman serta aku doakan anakanda kalian menjadi anak-anak yang soleh/solehah yang mentaati suruhan Agama serta patuh kepada ibu bapa... semoga kehadiran orang baru dalam kehidupan keluarga kalian, akan menambah rezeki dan kerukunan rumahtangga yang dibina...

Jumpa lagi..

1 comment:

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!