JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, December 23, 2009

Aktiviti Ketiga Disember ---> Alhamdulillah Selesai...

Seperti aku war-warkan sebelum ni, setiap hujung minggu Disember padat dengan aktiviti keluarga aku.

Dan minggu lepas, telah selesai majlis kenduri perkahwinan adik aku di Alor Setar.

Seronok dapat berkumpul dengan saudara mara, jauh dan dekat. Semua nampak ceria dan bergurau senda menandakan gembira bersama. Satu suasana yang sukar digambarkan dengan kata-kata melainkan seronok, gembira walau kepenatan dan keletihan.

Kini telah selamat tiga minggu aktiviti Disember. Hujung minggu ini, aktiviti keempat pulak. Ulangtahun pertama perkahwinan aku pulak...

Apa aku nak buat? Atau sekadar lepak rumah tengok tv saja?

:-)

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!