JANOS

JANOS
Selamat Datang

Monday, December 28, 2009

Bisnes Baru...

Salam semua...

Sejak 2 minggu lepas, aku telah buat sedikit survey tentang satu jenis bisnes, iaitu jualan prepaid telefon secara sms...

Ada 2-3 company juga yang aku survey... paling utama, aku akan sms/email kepada no atau email yang tercatat kat bahagian "contact us" depa tuh... ada yang respon cepat, ada yang tak respon langsung... mana yang respon, akan mendapat markah dalam "persaingan" ni... hehehe

Lepas tu, aku ushar pulak pakej yang ada... then... harga komisyen yang dibayar serta lain-lain kelebihan yang ditawarkan... Ada juga company yang "serabut" dan mengelirukan maklumat dalam website mereka...

Ada juga aku membaca di ruangan chatting web tertentu dan apa masalah yang selalu diutarakan serta respon pihak admin...

Ringkasnya, aku telah memilih ETOPUP2U (seperti yang tuan-tuan telah nampak ada gambar henpon kat blog aku sekarang nih...)

Dengan menjadi agen jualan prepaid ni, bukan sahaja memudahkan diri sendiri apabila memerlukan kredit prepaid, malahan boleh juga dijual kepada yang memerlukan... Kebetulan ramai juga di kalangan ahli keluarga yang pakai prepaid... maka senanglah kalau aku nak hantar prepaid apabila memerlukan... sms sahaja, maka secara automatik kredit akan masuk ke telefon bimbit mereka...

Jadi, sekiranya kawan-kawan berminat juga, jomlah daftar di eTOPUP2U....

Jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!