JANOS

JANOS
Selamat Datang

Friday, October 2, 2009

Benda Nak Buat...

Sebelum raya, aku ada beberapa perancangan benda/perkara yang aku hendak selesaikan... Ada juga janji dengan kawan-kawan untuk membantu mereka dalam sesuatu hal...

Dan 2 minggu lepas raya ni, terasa masa makin mencemburui pulak... walaupun aku ni sekarang bekerja masa fleksibel, namun inilah yang menyebabkan makin terasa tak cukup masa... Yelah, orang lain mungkin ada masa tetap, contohnya 8.30am - 5.30pm... so, paling lama pun mungkin kul 6pm depa dah pulang ke rumah dan berehat bersama keluarga atau meneruskan aktiviti sosial lain yang tidak melibatkan kerja...

Lain pulak dengan aku ni... terasa siang malam pulun kerja... sampai terasa macam hebat sangat... padahal masih lagi ibarat "kais pagi makan pagi...."

Kadang-kadang terasa dengki dengan orang lain yang masih mempunyai masa kesana sini berjumpa kawan-kawan walaupun seharian bekerja... padahal aku ni jumpa kawan-kawan juga, tapi biasanya urusan kerja lah... pastu bila depa contohnya jemput ke majlis open house misalnya, time tu pulak aku tak dapat pergi!!! Padahal sebelum tu, siang malam boleh ON saja kalau nak jumpa hal kerja...

Aku ni ada masalah ke??? Hmmm........

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!