JANOS

JANOS
Selamat Datang

Thursday, October 15, 2009

Projek Kedai

Sekarang ni, aku bersama dua sahabat baik aku (anda tahu siapa anda) sedang mengusahakan untuk membuka sebuah kedai. Kedai kami ni akan menjual alatulis, perkhidmatan fotostat dan sealiran dengannya, menjual top-up prepaid dan juga perkhidmatan mencuci gambar (masih dalam perancangan).

Jadi, sejak 2 minggu lepas aku amat sibuk ke hulu ke hilir untuk menguruskan pembukaan kedai tersebut. Mujurlah lokasinya hanya di Ukay Perdana ni, dekat dengan rumah aku. Cumanya, dah tentu aku kena ke sana sini bagi menguruskan pembekalan barang-barang di dalam kedai itu nanti.

Dari hal-hal pentadbiran - hinggalah hal-hal renovasi kena di ambil tahu walaupun kedai cuma sekangkang kera... namun, cukuplah sebagai permulaan. Kalau dah maju, bolehlah berpindah ke kedai lebih besar, takpun boleh buka cawangan baru dengan konsep yang hampir sama.

Insya Allah... doakan kejayaan kedai kami dan berilah sokongan...

Terima kasih...

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!