JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, October 28, 2009

Jaga makan

Minggu kedua kedai beroperasi... Alhamdulillah dah mula orang tahu... dibantu juga dengan hebahan flyers di kawasan sekitar...

Seperti posting sebelum ni tentang badan penat semua, tapi yang penting aku happy dengan apa yang aku buat.... disiplin juga kena jaga walau orang kata "kerja sendiri, masa sendiri"... memang betul tu, tapi aku ada amanah dan tanggungjawab yang aku pikul...

Semalam sembang2 dengan Bro letssharehere... dia nasihat aku jaga permakanan... memang aku amat setuju dengan dia, tapi kadang2 tu terasa tak selera nak makan... sebabnya ada masa time tengah panas tengahari kena jumpa supplier la... pergi sana sini... pastu seronok bekerja sampai kurang makan... hmmm.... patut pun badan penat...

Takpela, terima kasih Bro letssharehere kerana mengingatkan aku... Insya Allah aku akan cuba menyelerakan diri untuk makan jugak... kadang2 kesian jugak kat isteri sebab penat balik kerja terus masak, pastu aku makan tak selahap biasa...

Dan 'habuannya' lunch tadi aku kena abiskan nasi dan lauk yang dia masak malam tadi.... hari ni tapau... jimat belanja!!!

Jumpa lagi...

1 comment:

  1. betoi tu.. keje sendiri kene displin masa... makan kene jaga janos..

    ReplyDelete

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!