JANOS

JANOS
Selamat Datang

Sunday, December 28, 2008

Alhamdulillah.....

Aku kini bergelar suami kepada Nurul Hana Nawafil.

Dengan sekali lafaz kami sah sebagai suami isteri.

Majlis akad nikah telah diadakan pada 26 Disember yang lepas di rumah pengantin perempuan di Beranang, Selangor.

Aku dengan rendah diri ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada sahabat-sahabat aku yang sudi datang ke Beranang, sama ada semasa majlis akad nikah, mahupun majlis kenduri semalam.

Kehadiran kalian di majlis tersebut telah menambahkan keceriaan dan kemeriahan majlis di rumah pihak perempuan.

Semoga majlis di pihak aku, pada 1 Januari 2009... khamis ini juga akan berlangsung dalam keadaan yang penuh bermakna kepada semua pihak, sama ada pihak aku, pihak isteri malahan para tetamu yang datang, Insya Allah...

Doa kalian terhadap aku dan isteri, semoga diberkati dan aku sentiasa juga doakan kebahagiaan kalian.

Wassalam...

1 comment:

  1. Selamat Pengantin Baru Jan...
    Sorry sesangat sebab tak dapat hadir ri tu..
    Tapi yom (fulim) ada ceta pengalaman menarik
    jumpa 'sesuatu' masa perjalanan balik :)

    Semoga perkahwinan Jan dan isteri gembira dan berkekalan hingga ke akhir hayat

    -andy-

    ReplyDelete

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!