JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, December 17, 2008

Berjayakah???

Aku tengok kat bahagian jumlah posting tahun ni, sebelum posting aku yang ini ada 86 posting.... maknanya lagi 14 posting, cukup 100 posting untuk tahun ini sahaja...

Kalau nak ikutkan, memang aku mampu mencapai 100 posting untuk tahun ni... aku gunakan sahaja Dunia Joni yang telah siap aku karang sampai episod 28 tu... hehehhe... sekarang dah episod 9.... post sampai episod 22 cukuplah... campur dengan posting yang ini, tercapai 100 posting!!!

Kalau tanya Fulim, sure dia setuju aku post sampai episod 22 sekaligus Dunia Joni... Dia kan suka kumpul baca 2-3 episod sekali, so kalau aku post sampai episod 22, mahu tidur senyum mamat tuh!!! Tapi maaflah Encik Fulim, Dunia Joni akan keluar apabila tiba masanya.... Kalau nak baca banyak2, baik hang datang baca kat laptop aku ajee.... hahahahaha

Oklah, aku mencabar diri sendiri untuk mencapai 100 posting bagi tahun ini.... dengan kesibukan dan banyak urusan yang ada menjelang 26 Disember, akan aku cuba juga:-)

Berjayakah???

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!