JANOS

JANOS
Selamat Datang

Monday, July 27, 2009

Juara Carta Kembali...

Hampir sebulan pihak jawatankuasa penilaian carta rakan-rakan blogger berhenti rehat... Ianya tidak lain bagi memberi peluang kepada calon-calon finalist untuk mengumpul tenaga dan bahan untuk blog masing-masing.

Namun, kesudahannya seperti tiada apa-apa perubahan, sama seperti jangkaan awal dan undian sms para pembaca...

Maka, diumumkan bahawa Juara Carta Blogger kawan2 janjanos kali ini ialah HARDINESS!!!

Tempat kedua pula, sentiasa menjadi rebutan di antara dua peserta ini..... diduduki oleh...

Okeh.... kali ni aku nak bagi best sikit... mungkin kedua-dua pihak tersebut (joetiffa dan letssharehere) sekarang ni berada di opis masing-masing... maka aku CABAR dan membuat JACKPOT!!!

"SIAPA DAHULU DI ANTARA KALIAN BERDUA YANG BUAT POSTING TERLEBIH DAHULU SELEPAS POSTING AKU NI, DAN WAJIB MENCERITAKAN SESUATU LEBIH DARI 4 PERENGGAN.... DIALAH PEMENANG TEMPAT KEDUA...."

Hadiahnya??? Minum malam ekslusif bersama Liyana Jasmay atau Ainul.... hahahahah (tentu Hardiness pun tiba-tiba nak tempat kedua :-p)

So ayuh joetiffa dn letssharehere.... jadilah yang pertama buat posting selepas posting ini... So, Hardiness, harap dapat menjadi juri memandangkan kita tidak mahu posting dibuat hanya

"Aku dah post..."

Memandangkan Hardiness adalah juara yang tidak terkalah lagi, maka tarafnya telah dinaikkan... sejajar dengan kemenangan pertarungan tiga penjuru Sabtu lepas....

Ok... pertandingan bermula sekarang!!!

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!