JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, July 15, 2009

Malacca Trip 5

EPISOD BALAS DENDAM!!!

Hari kedua, wife aku ke opis... aku malas nak lunch sebab dia kata nak balik pukul 3, makan sekali... Aku pun tak lunch... masa dihabiskan dengan membuat kerja kat bilik hotel...

Disebabkan beberapa perkara, lunch kami jadi pukul 4.... perutku dah mula mendendangkan lagu asli... maklumlah dah lama tak karaoke hehehehe....

Kami pi makan dekat jer... dekat area jeti ke Dumai tu.... lauknya aku BALAS DENDAM ambik ketam sekor... harganya... mak aiiii 13 henggittt.... tapi dendam punya pasal, ku gagahi jua...

Lunch kami... maaf kualiti gambar kurang memberansangkan

Kedainya... pernah masuk Jalan Jalan Cari Makan, Warung Kita dan lain-lain...
Puas melantak di lokasi di atas... kami pun pulang ke hotel... dan aku lagi sekali MEMBALAS DENDAM.... iaitu aktiviti di tempat yang biru-biru tuh.... hahahahaha
"Bestnya layan jakuzi ni... sangat tenang dan melekakan... apalah yang Fulim tengah buat sekarang ni agaknya", getus Janos di dalam hatinya....


No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!