JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, July 15, 2009

Malacca Trip 6

EPISOD PAPAN TANDA


Papan tanda di Mahkota Hotel ini amat banyak membantu para pengunjung. Ianya dengan jelas menunjukkan arah sesuatu bangunan atau tempat terletaknya kemudahan yang di sediakan... Kali ini aku sengaja mengambil gambar papan tanda je... aku tak mau ambik gambar kemudahan tu sebab aku bukannya agen pengiklanan pun.... kalau dapat komisyen lain lah... hehehehehe

Papan Tanda blok-blok penginapan... aku punya FRANGIPANI - WING 2... Rupanya Frangipani ni adalah bunga... baru aku tahu...

Kemudahan-kemudahan rekreasi yang ada. Yang tidak tertulis: mini golf, ping pong table, sauna room, carrom, tennis court, squash court dan pool (yang aku tahu ada lah senarai ni)

Kemudahan lain yang pastinya sesuai untuk dinikmati para pengunjung dari dalam dan luar negara...


Lagi satu, ada Bay Lounge yang ada live band setiap malam kecuali Ahad kalau tak salah aku.... Ingat malam penghabisan nanti nak lepak situ...
Oppsss... baru je ni saudara Hasif (roommate UUM) called... dia pun tengah ada kat Melaka ada meeting dan saudara Suhaiman bagitau aku kat sini... lantas aku pun menghasut lepak Mahkota sebab dia kata belum ada tempat menginap... hahahaha adakah malam ini akan menjadi malam tengok live band???
Hehehehe banyak kali sebab Mahkota, teringat pulak karaoke mahkota kat jalan imbi... kan Joe?

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!