JANOS

JANOS
Selamat Datang

Monday, July 13, 2009

Malacca Trip 1

Sekarang aku berada di Melaka Bandaraya Bersejarah... Menumpang trip isteri aku yang out station sensorang kat sini... so, aku pun tanpa segan silu mengikut dan mengambil kesempatan ni juga untuk menemani beliau di samping menyelesaikan beberapa urusan kerja aku....

Kami bertolak dari KL lebih kurang jam 11.30 pagi tadi dan sampai di lobi hotel lebih kurang 1.45 petang... Kami menetap di Mahkota Hotel... sengaja pilih apartment type 1 bilik, konon-konon nak bagi macam suasana rumah...

Lepas check in, isteri aku terus ke opis tempat dia kena buat kerja... jadi tinggal la aku sensorang pulak... aktiviti pertama tadi, pi makan dan beli charger henpon (tertinggal kat umah, mujur kami pakai jenis Nokia yang guna charger yang sama jenis)... depan hotel ni ialah Mahkota Parade dan di seberang jalan tu Dataran Pahlawan yang juga merangkumi kawasan pelancongan seperti Eye On Malaysia (yang dipindahkan dari Tasik Titiwangsa) dan Kota A Farmosa...

Kolam hotel ni belum aku 'selami', tapi tadi dah usha-usha kat mana nak ambil towel, kat mana bilik sauna dan lain-lain fasiliti.... hehehehhe

Aku akan berada sehingga hari Jumaat di Melaka... jadi Insya Allah aku akan update aktiviti sampingan aku selain membuat kerja... Suhaiman dan Soom (kawan-kawan masa KMKN) aku dah contact... mungkin depa akan lepak-lepak jika ada masa...

Orait... jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!