JANOS

JANOS
Selamat Datang

Thursday, July 16, 2009

Malacca Trip 7

EPISOD JUMPA KAWAN-KAWAN


Malam tadi, setelah 3 hari aku berada di Melaka, aku menerima jemputan Elmi Rizal (Soom) untuk bertandang makan malam di rumahnya di Taman Merak... Menu mee hailam yang disediakan isteri beliau, Mas Hazarina sememangnya menyelerakan....

Juga di rumah, kami diserikan lagi dengan dua putera cahayamata Soom dan Mas iaitu Aiman, 5 dan Arif, 3.... Hampir sejam kami di rumah Soom... terima kasih di atas layanan daripada Soom dan Mas... Terima kasih daun keladi...

Aktiviti normal lepas makan

Tangan kecil di atas kaki Soom tu ialah tangan Arif... ajak masuk gambar sekali, malu lak dia....
Selepas selesai di rumah Soom, aku mengajak Soom keluar minum dan jumpa pula Suhaiman dan Hasif... Setelah hantar wife aku ke hotel, Soom datang pick up aku... Lokasi yang dinyatakan Man ialah Restoran Asam Pedas Pokok Besar, Kota Laksamana...
Maaf, aku leka berborak dan bergelak ketawa sampai lupa nak ambil gambar 'majlis' lewat malam ni.... Banyak juga sempat diborakkan walau masing-masing esok nak kena bangun awal... hingga jam 12.45 pagi juga la... Dari cerita lama-lama, sampai la cerita terbaru masing-masing... dan tentunya semua gelak sampai keluar air mata bila aku start cerita pasal kerja aku sekarang... hahahaha...
Hari ni (Khamis) aku dan wife akan bertukar hotel ke Grand Continental pula... Sengaja dari awal perancangannya begini, nak tukar hotel lain sebelum balik... Tapi sebenarnya kami dah malas nak tukar hotel, namun kelewatan memberitahu pihak Mahkota menyebabkan bilik kami telah diterima tempahan oleh pelanggan lain... tak kisahla...
Semoga ketemu lagi.... salam dari Melaka...

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!