JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, May 19, 2010

For Old Time Sake...

Salam semua,

Hampir seminggu juga aku tak bersembang2 dengan blog aku ni. Alasan biasa: busy dengan tugasan... Maklumlah, ada masa boleh online 12 jam sehari... ada masa yang lain pulak online cuma sejam dalam dua belas hari... hehehe

Walaupun aku tak bersembang2 kat sini, tapi aku mengikuti juga perkembangan kawan2 yang sama-sama berblog ni..

Kategori Blogger

Fulim : tahniah kerana berjaya menggemgam 'kembali' henpon padu itu... jaga bebaik... jangan hilang lagi!!!

Hardiness : dengan masalah PCnya... dah selesai kan bro? Anda memang mantap! Dan satu pesanan: kawan2 sentiasa mendengar rintihan anda... be strong... dekat atau jauh, kami sentiasa sedia mendengar dan membantu sekadar mampu...

Maya : Alhamdulillah dugaan wabak H1N1 berjaya dilepasi... Tapi... kembalilah... cepat2 la pulihkan ideamu itu... hehehe

Joe : Tahniah!!! andalah antara blogger paling kering idea... hahahahaha

Kategori Bukan Blogger

Ben : semua akan ok... lebih teruk dari itu pun kita pernah tempuh kan?

Bakaq : hahahaha... aku dah try dulu idea hang tu...

Oklah... aku tetap aku.. korang semua tahu siapa aku...

Jumpa lagi :-)

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!