JANOS

JANOS
Selamat Datang

Wednesday, November 12, 2008

Kisah Kawan Aku - Part 2

Selepas balik klinik pagi tadi (setelah sakit perut selama 6 hari), aku baca balik posting aku sebelum ni “Kisah Kawan Aku”. Posting yang menyebabkan Fulim amat terasa tapi biasalah, kami dah lama kawan, takde nak bergaduh hal remeh temeh tu.. lagipun aku dah jelaskan bukan aku maksudkan kepada dia... ada maksud lain di sebalik posting aku tu...

Aku bukan nak cerita pasal Fulim sekarang ni, nak cerita hal lain, sambungan "Kisah Kawan Aku" tu... sebenarnya aku baru sahaja lepas berbual dengan kawan aku tu melalui telefon... kena maki juga la mulanya sebab dah lama menyepi, tapi aku pun maki balik juga, “kalau aku dah lama tak contact, kenapa hang tak boleh contact aku? Kerja aku saja ke nak contact hang? Hang tak boleh contact aku?”. Maka dia pun terkedu dan gelak-gelak manja saja...

Aku bagitau dia aku ada buat posting pasal dia dalam blog ni... dia tak kisah, selagi aku tak letak nama dia... amboi, macam glamer sangat la tu takut orang kenal? Amboi.. Amboi... Amboi... (Azwan Ali punya trademark, nyampah mak...)

Kawan aku tu sekarang masih macam tu juga... masih tak ketahuan kerja lagi, katanya dia cuba-cuba juga bisnes internet, tapi kurang menjadi... takpelah, kalau baru mula ni, memang slow meniaga apa pun, jual benda haram je boleh untung cepat, aku cuba bagi dia semangat.... bagi semangat suruh sabar, bukan suruh jual benda haram!!!

Lama juga kami sembang, hampir 15 minit (bagi aku lama lah tu, 15 minit sembang dengan orang yang sama jantina... dengan lain jantina pun kadang-kadang dapat 5 minit pun dah cukup best!!! Hahahaha)

Sebelum letak tepon ucap bye dan janji nak update sama sendiri apa yang patut, dia pesan kat aku suruh letak posting ni dalam blog aku, dia nak baca... siap ugut kalau aku tak letak cerita bercakap tepon dengan dia, dia tak mau angkat kalau aku call... apa-apa sajalah mamat ni... tu yang aku post juga ni, sebenarnya sebagai kredit juga sebab ada benda aku nak post minggu ni.... hahahah

TQ

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!