JANOS

JANOS
Selamat Datang

Friday, November 14, 2008

Reaksi Terhadap Joni

Tiba-tiba beberapa rakan yang mengikuti blog aku ni menghubungi aku. Mereka bercakap mengenai Dunia Joni. Berikut apa yang sempat aku ingat. Nama pemberi komen terpaksa aku tiadakan untuk mengelakkan identiti diketahui. Antaranya:

"Sejak Joni muncul, aku tergelak saja baca blog hang"

"Dah takde cerite manusia ke?"

"Esok Joni ada tak?"

"Ntah apa-apa, kambing pun buat modal blog!"

"Family Pak Maarof berapa orang?"

"Sarah tu aku terbayang, mesti comel dan cun kan?"

dan banyak lagilah....

Jawapan aku..... suka atau tidak... teruskan sahaja membaca DUNIA JONI!!!

p/s: Draf DUNIA JONI aku dah karang masuk musim ke-2 dah.... hahahahahaha....

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!