JANOS

JANOS
Selamat Datang

Friday, November 28, 2008

Di Sebalik Tabir - Dunia Joni

Ramai bertanya atau berkata kepada aku,

"Mana dapat idea buat cerita Joni?"

"How u can remember all the character? I'm impressed!"

"Hang karang sendiri atau cilok dari mana-mana cerita ni?"

dan banyak lagi lah feed back...

Jawapan aku:

Terima kasih sebab baca blog aku.... Dunia Joni adalah idea dan imaginasi aku sendiri.... Nama-nama watak pula, apa sahaja yang terlintas di fikiran pada masa tu, aku layan sahaja dan aku tak nafikan ada nama yang aku gunakan adalah nama dari filem, drama atau selebriti yang sengaja aku guna nama itu, namun bukan berhasrat untuk menghina mereka, ianya hanyalah kebetulan....

Apa yang penting, aku rasa aku mempunyai komitmen dan tanggung jawab kepada reader yang dah ikut Dunia Joni, so aku kena buat yang terbaik.

Aku juga amat menghargai teguran kalau ada yang tersilap atau apa sajalah baik atau tidak dalam Dunia Joni. Juga aku nak tekankan bahawa watak-watak dalam Dunia Joni adalah rekaan semata-mata, tiada niat untuk memalukan mana-mana pihak melainkan sebagai hiburan semata-mata.

Jangan lupa terus nantikan Dunia Joni... banyak elemen kejutan dan suspen akan menyusul...

Terima kasih juga kepada sahabat-sahabat yang meletakkan link blog ini di dalam blog kalian, semuanya kerana Dunia Joni...

p/s: Dunia Joni adalah hak ekslusif blog ini. menyiar semula tanpa kebenaran dari pemilik blog ini adalah di larang. Hanya pautan link sahaja dibenarkan.

No comments:

Post a Comment

Cerita Berkaitan

Related Posts with Thumbnails

SURE HANGPA SUKA... TAK GELAK MAKNANYA SOMETHING WRONG...

Jom Baca eBook!!!